close

 




專輯:Falling In Love
發行:2013.07.08
演唱:2NE1
歌曲:Falling In Love

MV


歌詞:韓文 / 中譯 / ♪中文空耳

Let that Rhythm
Make a Messss uh~

Kill them


You ready
You ready
Are you ready
You ain't ready

Touch me over here
Touch me touch me over there

Touch me over here
Touch me over there

Touch me over here
Touch me Touch me over there

Touch touch touch
Yeah yeah

Oh my


내 맘이 왜 이리 설레는지 몰라 不知為什麼我的心情如此激動  
♪內 馬咪 喂 以利 搜蕾呢技 摸啦
이름도 모르는 그대 앞에서 난 即使我連你叫什麼都不知道  
以冷豆 摸了呢 可de 阿沛搜 南
오 천국 같은 너의 눈빛에 정말 哦,你那迷人的眼神讓我宛若在天堂  
oh 窮孤 嘎騰 no耶 潤必切 窮馬

Alright Alright Alright Alright


Tonight I drop it low


기분은 짜릿해 心情超High 
ki 不呢 家裡 te
심장은 터져 Blow 心臟快要爆炸 
心江恩 偷久 blow
넌 내 Johnny Depp 你是我的Johnny Depp 
no 內 Johnny Depp
입술이 말라와 내 뼛속 끝까지 저려와 讓我口乾舌燥,全身酥麻 
義速力 馬拉哇 內 ㄅㄧㄡ嗽 個嘎幾 九溜哇
눈부신 널 쳐다볼 수 없어 你耀眼的讓我無法直視 
潤布新 no 求打玻 速 偶嗽

boy I’m so blind


진흙 속 진주 난 너의 신부你就像出於汙泥中的珍珠 
幾呢 嗽 金租 南 no耶 心不
널 내 걸로 만들겠어 我注定是你今生的新娘 
no 內 苟漏 曼的給蒐

That’s what a queen do
Yeah in the club it’s getting ugly I don’t care
Can’t nobody stop the fire let them
haters sit n stare




I keep falling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh 只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy 好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy


F
alling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh
只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy
好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy


Touch me over here
Touch me
touch me over there
Touch me over here
Touch me over there
Touch me over here
Touch me
Touch me over there
Touch touch touch
Yeah yeah


Oh my

내가 이래도 되나 싶어 lost my mind 我這樣好嗎 
內嘎 以累豆 堆那 溪波 lost my mind
네게 반해 정신을 놔버렸나 봐 我為你意亂情迷,失去理性 
內給 怕內 重西呢 ㄋㄨㄚ 波 溜娜 吧
니 손끝이 내 몸에 닿는 이 순간 你的指尖觸碰到我的瞬間 
逆 松各企 內 摸媚 大呢 你 順干

Alright Alright Alright Alright

두근 두근대 난 자존심을 잃지 心臟蹦蹦跳,我沒了自信 
吐根 吐根de 南 洽宗心悶 以技
사랑 속에서 난 길을 잃은 길치 在愛情迷宮裡,我找不到脫逃的路 
撒狼 搜給嗽 南 ki 了 以冷 ㄍㄧ
놓치지 않겠어 방아쇠를 잡아 我絕不放棄你,因為我已經扣上板機 
no 七技 阿給嗽 棒 阿隨了 洽罷
니 심장을 향해 쏴 blakah blakah 瞄準你的心臟 
你 心江恩 ㄏㄧㄤ 黑 ㄙㄨㄚˋ blakah blakah

You mine boy  

내게 넘어와 boy gimme gimme 投降吧 
內給 no 摸哇 boy gimme gimme
굳이 밀 당하겠다면 넌 silly silly 別想只跟我玩曖昧遊戲,你 
苦技 咪 湯哈給打謬 no silly silly
끝없는 매력에 나 사고치겠어 你的魅力無限,引誘我犯罪 
各透呢 每六給 那 撒勾汽給蒐
같이 함께하겠어? 要和我在一起嗎 
卡契 夯給哈給蒐
너와라면 난 yes sir 如果是你,我yes sir 
no哇啦謬 南 yes sir



I keep falling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh 只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy 好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy


F
alling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh
只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy
好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy

 

난 너밖에 없어 你是我的唯一 
南 no 怕給 偶嗽
내가 기다리고 기다렸던 그 somebody 是我等待已久的 
內嘎 ki 打力勾 ki 打溜東 可 somebody
넌 rollercoaster 你好比 
弄 rollercoaster
내 마음을 들었다 놨다 어떡하니 讓我的心七上八下,由不得自己 
內 馬恩悶 的漏打 娜打 偶豆 卡逆
너는 어떨지 問問你自己
no 呢 偶豆技
만약 너도 나와 같다면 말해 tell me 如果你也跟我一樣就說 
曼釀 no豆 娜哇 嘎踏謬 瑪蕾 tell me

Yeah yeah I just keep falling in love again



Falling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh
只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy
好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy


Falling in love, falling in love

너만 보면 내 마음이 oh oh oh oh
只要看到你,我的心就 
no 曼 波謬 內 馬恩咪 oh oh oh oh

Falling in love falling in love

널 갖고싶어 나 어떡해 Boy
好想擁有你,我該怎麼辦 
no 卡垢喜波 那 偶豆 K Boy



Touch me over here
Touch me touch me over there
Touch me over here
Touch me over there
Touch me over here
Touch me Touch me over there
Touch touch touch
Yeah yeah

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sunyu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()